Inko er en fremoverlent og kompetent bedrift i formidling av arbeidskraft. Gjennom våre verdier engasjement, respekt og humor i kombinasjon med den rette kompetanse, skal vi være et sentralt virkemiddel for NAVs mål om å få folk i jobb eller utdanning. 

Vi har behov for 1 til 6 jobbkonsulenter i 100 % faste stillinger på vår avdeling på Finnsnes og Sjøvegan. Stillingene innebærer oppfølging og veiledning av våre tjenestemottakere i tiltak vi leverer for NAV. 

Vi ønsker søkere med minimum 3 års relevant høyere utdanning innen eksempelvis pedagogikk eller helse- og sosialfag. Også andre kompetanseområder kan bli vurdert som relevante. Det kan være en fordel med erfaring fra vår bransje, eller annen veiledningskompetanse.  

 

 Primære arbeidsoppgaver: 

 

Vi søker deg som:

  

Ønskede personlige kvalifikasjoner: 

  

Det kreves sertifikat for bil kl.B og at du har egen bil til disposisjon. Avtale om godtgjøring vil bli inngått.  

Opplæring vil bli gitt. Vi kan tilby konkurransedyktig pensjonsavtale, lønn etter regulert lønnspolitikk og et spennende og godt arbeidsmiljø.  

 

For mer informasjon, kontakt: 

Avdelingsleder Midt-Troms Monika Jensen mobil 41141129 eller administrerende direktør Annette Ekman mobil 48242023. 

Utfyllende søknad sendes elektronisk til soknad@inkoas.no merket «Jobbkonsulent Midt-Troms. Søknaden må inneholde en beskrivelse om hvorfor du tenker at du er den rette til jobben hos oss og hvordan din bakgrunn passer til våre ønsker. Kort CV med faktaopplysninger om utdanning, evt. godkjenninger/eksamener og tidligere praksis må også medfølge.  

Referanser som kan kontaktes må oppgis. Kopier av vitnemål og attester tas kun med til et evt. intervju.  

 Søknadsfrist settes til 15.09.2024. For ytterligere opplysninger om Inko AS se www.inkoas.no. 

Hopp rett ned til innholdet